Obserwatorzy

środa, 29 sierpnia 2012

perfumy Mariza

 hey;) dzisiaj pierwsza recenzja;)
Ostatnio zamowilam sobie i mamie perfumy z Marizy, bylam ciekawa ich, kosztuja w katalogu 54,90 zl, jestem z nich bardzo zadowolona;) zapach jest wyrazisty i utrzymuje sie dlugo... wystepuja w 12 wersjach zapachowych, sobie zamowilam:
Woda perfumowana Mariza Selective No 01
Wyrazista kompozycja orientalno-kwiatowa z drzewnymi nutami. W górze zapachu kwiat passiflory i mieszanka cytrusów. W sercu indyjski jaśmin i słodka heliotropina. W dole elegancki wetiwer i piżmo otoczone zapachem słodkiej wanilii.
Pojemność: 50 ml
 a mamie:
Woda perfumowana Mariza Selective No 02
 Świeży, kwiatowo-owocowy zapach. Zaczynający się od smakowitych nut jabłka, słodkiej brzoskwini i cytrusów połączonych w sercu zapachu z olejkiem cedrowym i wiosennym hiacyntem, a zakończony olejkiem sandałowym, ambrą i piżmem.
Pojemność: 50 ml
 jesli ktos jest zainteresowany to zachecam do zajrzenia na strone Marizy
na moim blogu tez znajduje sie kilka recenzji kosmetykow tej firmy
zachecam rowniez do rejesracji w Klubie Mariza  
i dzialania jako konsultantka, bez zadnych zobowiazan i ukrytych kosztow;)
polecam;)

6 komentarzy:

  1. Hey dziewczyny:) A ja mam wodę No 3 :) Zapach intrygujący...
    Kompozycja kwiatowo - wodna...
    Dosyć trwała, polecam żele pod prysznic z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane:) A ja mam Perfumy No 07
    Do tego kupiłam sobie żel pod prysznic i balsam do ciała,wszystko z tej samej linii zapachowej:)
    Genialny zestaw, polecam z całego serca:)
    Zapach jest delikatny, taki kwiatowo-owocowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 7 mam:) I bardzo polecam! A żele pod prysznic z tej serii są Cudowne, pachną tak pięknie, ciałko po nich jest taaakie pachnące:) A te perfumowane balsamy:) Wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przy najbliższym zamówieniu wezmę próbki wszystkich zapachów i może coś fajnego znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niсе repliеs in гeturn of thіs query with genuіnе аrgumеnts and tеlling everythіng on thе toρic of thаt.


    Αlsо viѕit my ωebpage;
    loans with bad credit

    OdpowiedzUsuń